Jul, jul. Strålande jul..

Ja, nu är det hänt! Jag har fått min första längtan till julen! Och det är inte ens sommar ännu! Jag vet att jag brukar få jul längtan tidigt, men det här är väl ändå lite överdrivet! Allt tack vare Aki som börja prata om julmat! (Eller var det kanske jag som börja?) I alla fall så var Aki med i disskusionen. Som tur var botades min känsla när Milo frågade vad vi skulle sjunga på avslutningen. Då började jag sjunga på Gyllenetiders "Juni, juli, augusti", och vips var sommarkänslan framme igen! Nu är jag bara orolig över att julkänslan kan dyka upp när som helst igen, och den blir bara värre...

Kommentarer
Postat av: mailjou

haha, atså du e bara för knäpp, sötis

2008-05-20 @ 19:23:02
URL: http://linneaterese.blogg.se
Postat av: Aki

Hmmm, ja tror de va ja som börja med julmaten xD Eftersom vi disskutera skolmaten och så kom vi in på påsken och på julen xD Haha xD De e bra att Milo räddar dig :)

2008-05-22 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0