Ett mirakel

Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för mig. Jag, Jennifer Karlsson, har härmed uppdaterat min blogg! (Applåder) Grejen är bara den att jag just nu har ingen aning om vad jag skall skriva, fast det kanske jag inte skall avslöja. Men jag kan berätta för er att jullovet börjar imorgon, och snart, om exakt en vecka, är det äntligen julafton. Men innan vi tänker så långt så är det ju faktiskt saker som händer innan det, redan ikväll faktiskt. Det är nämligen julfester ikväll, både en i skolan och en i tryckis, så nu har vi städat hela dagen. Ganska duktigt av oss tycker jag. Nu måst jag säga att jag är helt tom ihuvudet just nu, så mer var det inte för idag! Men jag skall nog försöka skärpa mig nu (säger jag varje gång). "Uppdatera min blogg minst engång iveckan", så ska det stå på min lista med nyårslöften. Ja! Det är en bra plan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0