R.I.P King of Pop

Sorg för världen. Än en gång har en stor konstnär dött. Michael Jackson, King of Pop. Med sin härliga musik och sina fantastiska rörelser lyckades han hitta in till mitt hjärta. Jag hade dessutom planerat att kanske åka och titta på honom till London, men nu är han död. Han som hade planerat att leva i 120 år (om man ska tro skvaller). Förmorrade skvaller. Allt möjligt har den stackaren anklagats för, vem som helst skulle ju bli deppad och få psykiska problem av det. Men skall man faktiskt tro allt som står i tidningarna? Jag väljer att inte göra det. Han får all min respekt. Fastän han är död så lever han ändå vidare. Michael Jackson, King of Pop, är odödlig.
 
mj
R.I.P
MICHAEL JACKSON
1958-2009

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vitsi du har snygg blogg! :D

2009-09-12 @ 23:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0