Hälsning från Fröken Fräken

Ännu en varm och solig dag! Sitter bara och väntar på att det ska komma lite regn..

Det borde vara förbjudet att läsa när det är så vackert ute! Man blir ju så mögglig och gammal av det! Okey.. ja måst väl erkänna att jag inte bara suttit inne och läst, jag har suttit ute också. Men jag har faktiskt läst! Okeey... Jag somna väl också i ca en halv timme.. Men iallafall har jag odlat lite fler fräknar på näsan! Det är ju alltid nåt, eller hur? Varifrån kommer fräknarna egentligen? (Märks att läxor gör mig galen va?)

Iallafall måste jag göra mig i ordning nu, för snart är Marro här och plockar upp mig och så åker vi till Milo! :D


Kommentarer
Postat av: Galningen

Jag tror nog att ALLA blir galna av läxor!! Och efter elva år av dem är vi nog nästan redo att tas in på någon anstalt.. ;)

2008-04-28 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0