LEDIG!!!

Sommarlov idag! Inget jobb! Ingen teaterövning! Bara ledig ledig ledig! Perfekt ögionblick att cykla ner till hästarna i Snappertuna! Fia gjorde mig dessutom sällskap. Fint väder var det, så det var rätt skönt. Dock har jag kommit underfund med att jag inte kan vara utan någonting att göra en längre tid! Det är ser ni då som jag börjar tänka, och det är inte bra! Jag blir nämligen bara rastlös och kommer på en massa ideer. eller så går det mot det andra att ja säckar ihop och deppar över allt möjligt. Nej! Det är nog tur att jag har fullt upp hela tiden!

Ps. Dock har jag tyvärr inte så fullt att jag inte skulle hinna sitt a här vid datorn. Jag har nämligen hitta en ny favorit serie på (surprise, surprise) youtube! (Klicka här!)

Pps. Min lilla Rabbe blir inte bättre. Fast vi har gjort ett litet framsteg! Han sade inte något deprimerande när jag matade honom idag. Han lät maten tysta munnen för en gångs skull!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0