Tandläkar besök

Jag är så stolt över min lilla häst! Tandläkaren var nämligen på besök, så direkt efter min omtent i finska (som jag hoppas gick bra) åkte jag till Dana förr att "hålla henne i handen" när tandläkaren gjorde sitt. Jag som är livrädd för dem vet ju själv hur läskiga tandläkare kan vara! Men det gick mycket lugnare till än vad jag hade trott. Jag trodde att hon inte alls skulle stå stilla (Dana då, inte tandläkaren). Jag trodde hon skulle svansa runt och hoppa hit och dit, men stilla stod hon och drog inte alls (fortfarande Dana). Lite skrämmande var dock den där grejjen som håller upp käften. Men det skulle jag också tycka! Så det är helt förståerligt. Nu är det i vart fall skönt att veta att tänderna är fixade (för de var hemska!), och att hovarna inte behöver fixas på en tid ännu. Nu är det bara jag som skulle behöva gå på en tandläkarkontroll kvar...

Kommentarer
Postat av: Maijlo

Lycka till me kuppen, haha :D

2008-06-15 @ 22:47:53
Postat av: the sejm

haha, bra e man ju me på att kommentera i rätt inlägg x)

2008-06-16 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0