Youtube = Love

Ojoj! Nästan en vecka har gått av sommarlovet, och sommarjobbet, och man är så väldans trött! Redan! Hur ska det här gå? Som tur är finns det sysselsättningar på kvällarna för att lätta upp stämnnigen lite. Bl.a. hästarna, Raseborgövningar och youtube (kalla mig "youtube nörd"), räcker långt för att underhålla mig! Inte skall man klaga inte! Synd bara att alla fina varma sköna sommardagar far åt att stå inne.. Men det är åtminstone svalt och skönt där bakom köttsdisken så inte skall man klaga där heller! Äh! Sorry för tråkig läsning, men har ingen aning om vad jag skall skriva just nu! Inga idéer, tankar eller funderingar överhuvudtaget! Ville bara uppdatera mig lite. Jag tror denna tomhet i skallen har något med sommarlov att göra, man har liksom raderat allt efter skolan! Ganska skönt egentligen..

Ps. Klicka här! Ett jättesött klipp när grabbarna i 30 seconds to mars försöker prata finska! (träffade rakt i mitt hjärta! ;') )

Pps. När jag ändå är igång så måste jag ju ta och länka till mitt favoritklipp (WARNING! Tyvärr är min humor på ganska låg nivå (Milo vet), så bli inte besvikna om detta inte underhåller er!)Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0