Köttmästarn

Från och med nu vill jag att ni alla kallar mig köttmästare Jennifer! Nej nej.. Men man blir lite tokig när man står i kött och fisk lukt i 6 timmar. Ni kan säkert gissa vart jag hamnat! Jo, i köttdisken såklart! Och dumma, dumma Jennifer som gick och var nervös helt i onödan! Att jag aldrig skall lära mig att allt ordnar sig alltid! Det var ju inte alls farligt att var första dagen på jobb! Snälla kollegor och snälla kunder, (tja... för det mesta i vart fall). Dessutom tror jag att jag är något av en naturbegåvning på det här. Köttet får jag prima inpackat, utan att klotta något, och jag skär så fina bitar, och alla vll komma till just mig! Em... NOOOT!! Men huvudsaken är att jag har roligt, och jag lär mig ju. Nåja... Kanske man skulle ta och tänka på refrängen... arbetsdag imorgon igen! Så God NAtt allihop! och sov så gott! och var inte nervösa i onödan... Inte mycket i vart fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0