Säkerhetsväst - a life savior

Nu börjar jag bli riktigt arg på mig själv! Vet ni vad jag gjorde idag? Gissa! Du vet inte? Jag ger dig en ledtråd. Jag var och rida och... Vet inte nu heller? En ledtråd till? Läs föregående inlägg.. Jo! Du har alldeles rätt! Jag trillade av igen! Men det värsta är att idag så trillade jag inte av en gång. Jag trillade av 2 gånger!! Väääldigt smidigt gjort av mig! Men jag kan förklara mig lite. För första gången jag trillade av var det av Nasu. Vi skulle nämligen ut och rida med småflickorna, men inte hann vi långt innan hästarna blev rädda för någonting. Nasu drog en 180 graders sväng, och jag flög i backen. sedan skenade hon efter Dana i full fräs. Emma lyckades i alla fall få stopp på Beauty, så vi lunkade lungt hemmåt där Dana, Alina och Nasu stod. Lyckligtvis hade Alina inte trillat av, men hon hade ingen lust att rida mer, så hon ställde in Dana. Andra gången jag trillade av var av Dana, för jag tänkte hoppa lite med henne senare. Dumt av mig! Jag borde lära mig att hon hatar att bli riden efter att någon just tagit bort sakerna! Till en början gick det bra, men sedan blev det full rodeo, vilket inte jag sitter kvar i, så det var andra gången jag var i backen! Lite pinsamt är det, men man måst ju se det från den ljusa sidan. Jag skulle ju t.ex. kunna ta och bli stuntman! + att jag ju inte slog mig så där jätte massor, och det har jag antagligen min säkerhetsväst att tacka! Så:
TACK TILL DEN SMARTA MÄNNISKA SOM UPPFANN SÄKERHETSVÄSTEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0