Troll? Spöken?? Enhörningar???

Igår kväll, eller snarare inatt, när ja just höll på att somna blev det plötsligt helt ljust på andr sidan ögonlocken. P.g.a. att jag var halvt sovande fick jag panik och för ett ögonblick var jag helt säker på att jag hade dött och kommit till ljusa himlen. Jag fick ändå upp ögonen och märkte att lampan brevid sängen hade tändts. Dom första minutera var jag helt säker på att det var spöken som tändt den, men sedan lungnade jag ner mig! Jag kom på att den ibland brukar få störningar och tända sig själv ibland.. Men man vet aldrig. Kanske det var ett litet spöke..

Nu när vi ändå är inne på lite övernaturliga saker, så kan vi lika gärna fortsätta den disskusionen. Jag menar, ni skall inte tro att jag är galen, men hur kan vissa vara så säkra på att det inte finns troll, spöken eller enhörningar. Bara för att vi människor inte kan se det behöver det ju inte betyda att det inte finns. Alltså, har någon någonsin sett att det inte skulle finnas en trollkarlsskola tillexempel. Och vem vet vad som finns bortom molnen och stjärnorna? Där kan lika bra finnas en värld som ingen kunnat drömma om! Okey... Jag vet... Jag är en stor drömmare! Men jag hoppas tror och vill att det skall finnas något annat än det som vi ser! Något härligt magiskt. Något som inte har någon vetenskaplig förklaring, utan bara är..

Ja, ja... Nu skall jag sluta vara konstigare än vanligt!
Hej hej! och ha det bra!
ö. "En som funderar för mycket..."

Jag tror jag föresten håller på att bli synsk! Jag fick plötsligt en känsla av att det kom 30 stm på the voice, så ja sa åt mamma att jag skulle titta efter, och tro det eller ej! Där spelades "The Kill" för full hals! Antgligen var det bara sattumalta, men lite spooky ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0