And the Oscar goes to...

Så var ännu en Oscar vakan över, även om jag måste vara ärlig och säga att jag somnade några gånger, men allt som allt sovd jag trots allt cirka gurka endast en timme. Jag missade ändå inte det viktigstaste som är alla skådespelar utnämningar och bästa filmen, samt bästa animerade film. Dessutom såg jag hela röda mattan utan att somna till en enda gång. För övrigt kan jag väl säga att det nog var en lyckad gala, ett litet plus till Hugh Jackman. Jag har länge varit ett fan, och han klarade sig faktiskt utmärkt i sin roll som host. Jag piggnade faktiskt till ordentligt varje gång han började sjunga, dessutom hade han bra humor. Vad jag kan säga mer är: great show, och jag är så glad för Kate Winslet som äntligen fick en Oscars.

Ps. Igår var det ett år sedan Heath Ledger dog, och dessutom fick han en Oscar för bästa manliga biroll för sin insats som the Joker i Batman.



So, congratulations Heath
(Wherever you are)
You really deserved it!

Kommentarer
Postat av: Majlouuh

haha, yes indeed. :D

2009-03-03 @ 20:49:03
Postat av: Sifa

Jennifer! Du borde uppdatera din blogg.. väntar..

2009-03-04 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0