Inga fler snöänglar?

Vad skall det här föreställa?! SOMMAR! I APRIL!?!? De gick ju at gå i shorts å top idag! Det är väl inte normalt! Det är ju april! APRIL! Jag börjar nog bli lite orolig över de här radiklaa klimatförändringarna! Tänk om det aldrig mer blir en ordentlig vinter med massor av snö igen?! Det skulle vara förfärligt! Tänk om snö kommer att bli utrotningshotat?!? Aldrig mera snowboard! Aldrig mera dansa i snöfall! Aldrig mera snöänglar... Hemska tanke! Och tänk nu på alla stackars isbjörnar! Men jag lever i hopp om att min lilla istid kommer ännu något år med massor av snö och kallt! Och bästa av allt.. En vit jul.. I'm dreaming of a white christmas...

För övrigt så var det sista gitarrlektionen idag.. :( Så nu får jag sitta under sommarlovet och öva på egen hand... Men i höst igen! :)

Nu värker nacken och ögonen faller ihop, så jag tror det är ett tecken på att jag borde lägga mig!

God Natt och Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Skolpolisen

Din lilla skolkare!!! ;)

2008-04-30 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0