Läxfredag

Textkompetens... Finskauppsats... Moddabok... Omtentamen... SUCK! Ska de nu aldri ta slut?? Alla lärare har blivit galna på en gång å trekasserar oss stackars elever med det värsta tortyrslaget som finns= Läxor... Okeeey... Jag medger att det antagligen beror på att min förra period kan jämföras med semester, och att jag bara e lat, men just nu känns det så, och man måst ju få gnälla lite ibland! ;)

Ialla fall så har ja jäklit myki läxor ti å göra de här veckoslutet! Och nu kom jag ockå på at jag måst laga mitt musik prov! Å teckna!! Oj oj! Bye bye party fredag! Hello läxfredag! Vrför ska jag allti lämna allt till sista minuten?!? Stupid Jennifer...

Nåja... Nu ska jag ändå försöka släpa mig ut i solen med min bästa kompis för tillfället, Garp och hans värld...

Kommentarer
Postat av: Miilo

Vad duktig du är som studerar så flitigt en fredagkväll ;)

2008-04-25 @ 21:34:21
URL: http://linneaterese.blogg.se
Postat av: Guess who 2!

I did know who you were without the clue!
Duktigt.. Jag hade nog annat för mig ändå fastän jag också hade planerat en läxfredag.

2008-04-26 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0