Ner med datorn

Nu borde jag verkligen ligga och sova! Har suttit alltför många kvällar uppe sent. Och alltid framför den här jäkeln. Men det blir så för min vardag ser oftast ut så här: Far på jobb, kommer hem och byter om för att sedan åka till hästen, sedan tar jag på hemvägen en sväng förbi Raseborg för att vara med om lite teaterövning. När jag sist och slutligen kommer hem är jag dödsslut (men glad). Jag hör att sängen ropar mitt namn. Dock ropar datorn min högre, så jag tänker att jag bara skall kolla min mejl och sådant. Dock så tycks det alltid sluta med att jag sitter ett par timmar här medan klockan blir över midnatt, och så har jag igen missat min skönhetssömn! Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gör, men det är som magi. Klockan bara springer iväg när jag sitter här! Tänk nu så mycket jag skulle ha gjort om jag inte skulle ha suttit här! Alla timmar som jag skulle ha kunnat använda till nytta istället, (som att sova).. Så bröder och systrar! Jag föreslår att vi alla gör en kupp! Ner med datorn, ner med datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0