The secret is out...

I THINK I'M IN HEAVEN!!!

Jag svävar nämligen fortfarande på rosa moln från gårdagens efterlängtade konsert! Den var så värt alla timmars väntan! (skulle t.o.m. kunna ha väntat ännu längre, fastän grabbarna såg ut som myror). Det bästa av allt är att de låter ungefär likadant som på albumet, (30 seconds to mars, alltså, för er som har missat!). Jag menar Jared har bra röst även påriktigt. Speciellt i "A Modern Myth", som han förståss drog ensam med akustisk gitarr. Så vackert att tårarna nästan började rinna! Samma hände det nästan till "From Yesterday" ochh "The Kill". Underligt att jag inte var hes idag, med tanke på hur mycket jag skrek och skrålade till låtarna (stackars Milo!). Jag var nog ganska hoppsig, både före, under och särskillt efter konserten! ;) Anyway, en annan härlig sak med konserten var alla människor, alla fans. Så många som diggar samma band som en, känns härligt! :D

Så tusen TUSEN tack MILO, för att du ville komma med! De var en av mina bästa dagar, (eller kcällar någonsin!).! :D

och så måste jag ju också tillägna ett tack till Jared, Shannon, Tomo och Tim för att de ville komma hit till lilla Finland och spela!

image7
            Fotad av Ines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0