"Avtrillaren"

Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde idag!! Jo, jag trilla av en häst! Igen!! Två gånger på typ två veckor! Men jag trilla inte iallafall av Dana idag, utan Nasu. Och jag vet inte heller hur det gick till. Ena sekunden kom vi i galopp, andra sekunden låg jag på marken. Jag hann inte alls med! Småflickorna har därfför kommit på ett nytt smeknamn till mig. Avtrillaren heter jag från och med nu! Jag börjar nog bli lite orolig över mig själv! Jag tror jag håller på och åldras i förtid. Först försämrades min hörsel, sedan började mitt minne bli dåligt, sedan fick mina knän problem, de knakar i dem varje gång jag stiger upp från att ha suttit på huk. På senare tid har jag fått ryggproblem (Kan inte nämligen stå böjd i längre än en halv minut)  och nu tror jag att jag har tappat balans sinnet! Dessutom sitter jag här och klagar över alla mina sjukdoms problem för er, vilket är ett säkert åldringstecken! Hjälp!!! Jag håller på och bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0