Mopokörning & Sommarhagar

GRATTIS JOHANNA TILL MOPOKÖRKORTET!!!
I'm so proud! ;´D


Idag har Johanna alltså skrivit mopokortet, och blivit godkänd. På första gången! ( Bättre än vad jag lyckades med..). Jag var nu på kvällen ut och köra med henne omkring i Karis, och förståss så tvingade jag henne direkt i den äckligaste korsningen = Kanaltorget. Muahahhahahaha! Men allt gick perfekt! (Förutom att jag lyckades kila iväg före en bil..).  Vi var också och köpte glass bara för att vi fick en sådan otrolig känsla att måsta köpa någonting. Så där satt vi på våra skotrar och mumsade i oss.

För övrigt red vi Dana och Beauty till en liten sommarhage idag. Emma red Beauty, och vi bestämde oss för en liten galopp tävling! Var så stolt över min lilla häst som vann med flera hästlängder! :D När vi kom till sommarhagen var Ramona redan där med Nasu och vi släppte ut dem. Oj så lyckliga de blev! Eller åtminstone tror jag det eftersom alla tre direkt satte nosen ner i marken för att käka. Hmm.. Undrar hur det skulle kännas att bli så lycklig av att få äta gräs.. Men nog tänkt om det! Efter en stund lade min lilla gumma trots allt ner sig och rullade sig ordentligt i gräset. Aah! Snart snart är sommarn här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0