Städa städa varje freda.. Eller?

Jaaa.. Så borde det ha låtit för min del idag, men det fanns ju så mycket annat viktigt att göra än att städa! Som att sova ut (vilket jag inte gjort på länge), se på TV och åka med Johanna till Karis. Dessutom var jag till Fia och såg på ett TV-program vi var med i. Det var ganska roligt, eftersom det inkluderade en dude i en skog med blöja på och Ozzy Osbourne frilla och glasögon (ja, tänk er själva). Det bästa var ändå att våra namn stod i slutexten! Ni kan ju bara gissa hur stolta vi var! Nästan kändisar... XD  Eller så int..
Tyvärr missade jag över halva semifinalen i Eurovision igår, så ingen recension den här gången, men imoron så är det ju final som gäller! "Ingen Eurovision utan Milo" så som tur är kommer hon hit och titta! Dessutom kommer min käre bror med, så ser fram emot imorgonkväll! Då ska jag sitta med min lilla Finlandsflagga och hejja på Finland så de ryker! Hoppas det nu går någolunda bra för dem..

Kommentarer
Postat av: M

hm , att missa eurovision är nog ingen sån stor förlust :P

2008-05-23 @ 23:11:11
URL: http://apieceofnowik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0