Trött, tröttare, tröttast

Kom hem från UK idag och har inte sovit mer än 4 timmar i natt. Skönt att vara hemma igen, även om UK faktiskt var riktigt roligt. Jag har dock fått en sådan otrolig lust att resa någonstans nu. Jag menar ANYWHERE! Men snart kommer penkkis och abi kryssning, så kanske det är bäst att hållas i mitt kära fosterland ett tag till..

Hittade foton på pappas minnes kort!


lussekatter









Lussekatterna som jag stolt bakade på Lucia









anto







Mosters små gullegryn på julafton












dana
                                              
   Min lilla bebis, Dayanara/Dana         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tänkte att jag måste hålla den uppdaterad så att Jessica vet vad som händer här i karis! xD

2009-02-11 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0