Julhandel ala Skalman

Bara några dagar kvar till jul, och mycket som skall göras. Idag var det julklappshandel som stod på listan så vi startade på morgonen mot Salo till tonerna från "Love Actually" soundtracket. Jag hade ganska avslappnat inre och tänkte att jag nog kommer att hitta alla julklappar idag. Så fel man kan ha. I vanliga fall brukar jag ta det lugnt i början och efter någon timme stressa in och ut i alla butiker i ett desperat försök att hitta alla julklappar, men idag tog jag det hela dagen lugnt. Lite för lugnt. Jag gick bara runt, nynnade på någon julsång och tittade. Jag hade jättemysigt, och plötsligt var det dags att åka hem. Vart tog de timmarna vägen? Jag har långt ifrån alla julklappar handlade, men jag känner absolut ingen stress för det som jag gjort alla andra år. Om det är en bad eller good thing återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0