Premiääär! Preeeemiiiäääär!!!

Hur kan det vara så svårt att uppdatera sin blogg? Jag menar, jag kollar in Milos blogg, och där slarvas det absolut inte med uppdateringarna! Kanske beror det på att hon har ett intressantare liv än jag, eller så beror det helt enkelt på att jag är för lat. Men vad skriver man egentligen om i en blogg? Om vad som helst är säkert ditt svar, men vad händer när man inte har en aning om vad vad som helst är? Skriv det som dyker först upp i huvudet, kanske ditt andra svar är. Men vad händer när huvudet är absolut tomt? Det finns helt enkelt ingenting förutom en tanke på att man kanske skulle behöva gå en sväng på toaletten, men vem vill läsa om de hela tiden? Jaja.. Livet är orättvis. Endel har talang i att skriva medan andra har talang med något annat.

Nåja.. Jag har ju faktiskt något vettigt att säga också (tro det eller ej!), och det är att vi har PREMIÄRRASEBORGS SOMMARTEATER IMORGON KL. 19:00! Om ni har missat det så heter pjäsen DJURGÅRDEN, och den skall ni absolut inte missa!

Kommentarer
Postat av: pauline

JAG ÄLSKAR DIIGG !!

2010-02-13 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0